Semester

Förut när jag var i Spanien gick en kille runt och delade ut lotter på stan. Man vann dyra alkoholhaltiga drycker varje gång plus att man såklart gärna fick köpa en lägenhet. Vi blev polare med lott-killen och hämtade ut spritflaska efter spritflaska utan en tanke på att köpa någon lägenhet. Tillslut sa dom att vi inte fick hämta någon mer sprit.
- Så länge vi har tur och vinner på lotterna är det väl klart att vi måste få hämta ut vinsterna, svarade vi.
Idag åker jag till Spanien igen. (Barcelona) Jag tänker inte köpa någon lägenhet nu heller.
Det kommer därför vara lite lugnt på bloggen i några dagar. Jag kommer självklart hem till mina inbokade jobb, så ni behöver inte ringa och vara oroliga som ni gjorde förra gången jag var utomlands. Allt är i sin ordning. Vi ses.

Kommentarer
Postat av: elin

ha det så roligt då pernilla.
bry dig inte om oss som är kvar i gävla snö-gävle. gör inte det. nejdå. jag unnar dig verkligen den resan.

(det gör jag egentligen faktiskt... men du missar min eventuella avtackning på ab. jag har stora förhoppningar om att bli med ryggsäck imorgon. men hur det blir med det kommer du aldrig få reda på. synd för dig.)

2006-04-11 @ 09:35:29
Postat av: Pernilla

Tack Elin! Men det är ju faktiskt sol här med idag så det är inte så synd om dig. Du får vänta med din avtackning till nästa vecka så jag får vara med. Dessutom tycker jag inte att du ska avtackas, jag tycker att du ska stanna kvar.

2006-04-11 @ 10:58:40
Postat av: Terrie

Ha det så himla bra i Barcelona. Det är en otrolig stad. Missa nu inte Gaudis verk som finns över hela stan.

Postat av: P

Ta´t lugnt med spriten...

2006-04-12 @ 11:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback