Svindyr kräm

Anonym vän:
- Det finns svindyra hudkrämer som man kan prova i vissa affärer. Jag provar varje gång jag går in. En gång tog jag så mycket kräm att jag inte lyckades gnida in det i ansiktet. Då fick jag gå alldeles fet därifrån. Vissa affärer är för små för att man ska våga gnugga in det i ansiktet. Expediterna ser vad man gör och då får man nöja sig med att ta lite på händerna.
Det tråkiga är att sist jag var in och skulle prova hade dom tagit bort den där svindyra krämen. Dom tyckte kanske att jag hade provat klart.

Kommentarer
Postat av: Terrie

Lisa och jag hade spa-kväll i lördags. Då både provades det krämer och lades masker hemma hos mig. Det var hur mysigt som helst. Nästan att det var värt att ha köpt in grejerna...men nu när vi skulle handla en mask till dottern som present så fick vi en massa prover som kommer att räcka skitlänge.

Så du gör så här: Gå in och ställ en massa dumma frågor om olika krämer till din hy. Då får du en hel massa prover. gratis! Lycka till

kram från fjälltjejen

2006-04-06 @ 12:10:35
Postat av: Qlas

Ja det brukar ju heta "anonym vän"... pyttsan!

Postat av: Bittan

Det är lika bra att du erkänner dörrbildsbrottet Pernilla. Elin måste få veta sanningen..

2006-04-07 @ 16:11:15
Postat av: Pernilla

Ja ja Elin. Det var jag. Men du var ju otroligt söt på bilden, så du borde tacka mig och inte komma med små hot.

2006-04-07 @ 17:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback