Bröllop och muffins

Jag plåtade ett bröllop i helgen. Hon ville ha ett stort sagobröllop och han ville inte gifta sig alls. Dom kompromissade och hade ett litet bröllop nere vid stranden. Det var snabbt avklarat, men det var väldigt fint så länge det varade.
Dom firade med spa, själv firade jag med en muffins på kungsholmen.
Väl hemma skulle jag rosta bröd. Hårt bröd. På tv hade dom sagt att det skulle smaka jättegott. Vad dom inte sagt däremot var att brödrosten kunde börja storbrinna. Jag drog ur sladden och lät mackan brinna upp. När jag fått tyst på brandlarmet provade jag igen. Den här gången var mackan bara nere några sekunder. Den var lite varm när jag åt den. Det smakade inte så bra. Det behöver ni alltså inte prova.

Kommentarer
Postat av: Anders

Tack! Jag hade inte tänkt testa det heller men nu har jag än större anledning att inte göra det!

/A

2006-08-30 @ 10:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback