Han väntade med sex

En kompis ringde igår.
- Pernilla jag har hittat en tjej. Jag kände att det är så pass seriöst med henne så när jag sov över tyckte jag det var bra att vänta med sex. Vi pussades bara. På morgonen låg vi med varandra.
- Hade ni väntat färdigt då? frågade jag.
- Ja, skrattade han och fortsatte.
- Du måste hjälpa mig skriva ett gulligt god natt sms åt henne nu.
- Skriv ”god natt jag ska drömma om dig”.
- Nej vi har ju inte setts så länge, det blir för personligt.
- Ok skriv ”Jag tänker på dig”.
- Men klockan är ju halv tolv. Tror hon inte att jag sitter med ballen i handen då?
Jag kom med en massa andra sms förslag också, men dom ratades allihopa. Efter 40 minuter konstaterade han:
- Klockan är för mycket. Nu sover hon redan. Hon får ett morgon eller middags sms istället.

Kommentarer
Postat av: AB

Fräcko!

2006-08-24 @ 16:22:18
Postat av: Anonym

:-)

2006-08-24 @ 19:18:08
Postat av: Erik Laakso

Hej Pernilla, kul att du skrev dina fyra små svarsalternativ. Skoj. :)
Jag gillar din blogg...den har en skönt återhållsam ton.

Postat av: Qlas

Själv har jag väntat i 30 år nu...

2006-08-25 @ 15:06:51
URL: http://qlasimodo.se
Postat av: hanna

Hm. Kul iallafall att killar också tänker väldigt innan de sms-ar. NÄR de nångång smsar.

Pernilla: här är länken till min kompis Pelles blogg. Han är inte fotograf alls men har åtminstone bilder på sin blogg.
http://veochfasajagskablipappaigen.nu/

2006-08-25 @ 18:18:06
Postat av: Pernilla

Kul att du gillar min blogg Erik!

Tack Hanna. Ska gå in och kolla vad han skriver. Ja bilder kan man ju också ha... :-)

2006-08-28 @ 17:22:01
Postat av: Anonym

Pernilla har ju bara underbara kompisar.

2006-08-28 @ 18:28:34
Postat av: Terrie

Ovanstående är postat av mig. jag glömde bara att fylla i mitt namn /Terrie

2006-08-28 @ 18:29:18
Postat av: baby

... å så här gjorde vi. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback