Jimmy Nordin är nöjd

Annika Sörenstam hade presskonferens igår. Jag pepprade på med bilder. Dom andra fotograferna undrade nog varför jag var så ivrig.
Efter några minuter skyndade jag mig ut för att åka 20 mil till nästa jobb.
Det jobbet var på hemmaplan med Jimmy Nordin. Först var det bara vi där, men sedan såg jag Expressen sitta och trycka i sin bil längre upp på vägen.
En kompis på Expressen ringde passande nog till mig för att fråga hur det var med mig.
- Du kan hälsa Henrik att han inte behöver sitta och trycka i sin bil längre. Jag har redan sett honom.
Efter Expressen kom TV4, Arbetarbladet och Metro, som alla stod för att hälsa Jimmy välkommen hem. Vi väntade länge och tillslut dök han upp.
Senare på kvällen skulle vi få en intervjutid sa han.
Jag och reportern åkte för att äta pizza så länge, men en minut efter att vi fått maten ringde dom och ändrade vår intervju. Vi tog hämtkartonger som stod bredvid vårt bord och lade ner maten där istället. Pizzabagaren som inte var i samma rum måste ha trott att vi åt på rekordfart.
Intervjun gick bra. Jimmy sa att han var nöjd med uppmärksamheten. Hans sexshop säljer bra och han fick nämna sitt företagsnamn några gånger i tv.
När vi var färdiga ville Jimmys kompis Anders Bergström visa mig någonting roligt.
Jag fick provåka hans Segway. Det är en grej på två hjul med ett styre som man står och åker på. Den ser ut som en handgräsklippare. 60.000 kostade tydligen den lilla leksaken. Nästan lika dyr som min kamera.

Kommentarer
Postat av: Qlas

Haha... Så fick du det sagt. Varför skrev du inte bara ett inlägg med texten "Min kamera kostar över 60.000"? :p

Postat av: Pernilla

Den kostade över 60.000. Nu är den inte ens värd 20.

2006-08-09 @ 19:13:01
Postat av: Qlas

Jag retas ju bara...

2006-08-09 @ 19:25:28
URL: http://qlasimodo.se
Postat av: björnen

.... jag är INTE nöjd, rent av ganska ledsen. Bilderna du lovade för läääääänge sedan lyser fortfarande med sin frånvaro.

Postat av: Pernilla

Björnen kan tömma sin mailbox annars får han inga mail.

2006-08-09 @ 23:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback