Hovet leker Robinson

Nu har hovet börjat med sin egen lilla Robinsontävling.
Prinsessan Lilian var den första att bli utröstad.
Dom andra har tydligen bildat en pakt och påstår att hon är för gammal för att gå på nobelfesten. Det blir sent och hon blir trött säger dom. Att hon skulle bli trött var tydligen en nyhet som hon inte visste om själv. Nu sitter hon troligen snopen hemma med sin fina klänning och undrar vad hon gjort för fel.
Själv tycker jag att Lilian ska få gå på festen. Jag har plåtat vimmelbilder på henne förut och hon var snäll och trevlig tillskillnad från kungen som vände ryggen åt alla fotografer. Jag tycker alltså att dom röstade ut fel person.

Kommentarer
Postat av: Klas

Jag vill rösta ut Kungen, Silvia, Vickan, Madde, Calle-f och Tarras...

Postat av: Sandra

Helt rätt, jag tycker också att hon ska få gå om hon vill det, hur trött eller glömsk hon än är.

2006-12-08 @ 21:27:37
URL: http://www.stoppstanna.com
Postat av: Terrie

Du då...vad ska du bära för blåsa på fredag?
Jag tror jag tar den lilla svarta

2006-12-11 @ 22:47:29
Postat av: Terrie

Du då...vad ska du bära för blåsa på fredag?
Jag tror jag tar den lilla svarta

2006-12-11 @ 22:49:35
Postat av: Pernilla

Jag tänkte också ha svart. Men om du vill kan jag ändra till randigt.

2006-12-14 @ 17:11:10
Postat av: Terrie

Jag kanske tar randigt ... så du kanske ska ta svart då?? Jag har inte bestämt mig än :) Ses i morn

2006-12-14 @ 21:44:31
Postat av: Pernilla

Ok jag tar svart. Ring om du ändrar dig.

2006-12-15 @ 16:15:48
Postat av: Lina

Har ocksa platat kungen pa jobb. Inte latt filur det dar.

2006-12-26 @ 16:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback