Julklappar

Marie och jag var ute och gjorde ett jobb om shoppingberoende. På affären träffade jag mamma som hade handlat en julklapp till mig. Jag packade upp den och hittade fina örhängen, sen packade jag traditionsenligt tillbaka presenten i papperet igen. Jag ska även få smink, lotter, en almanacka, ett ishockeyspel, en klänning och en öronsnäcka till min telefon.
Marie tyckte att det var lite konstigt att jag packade upp presenten sådär. Det tycker egentligen jag också, men jag kan liksom inte låta bli.

Kommentarer
Postat av: Therése

Jag tycker du gjorde helt rätt som packade upp julklappen och kollade, det hade jag också gjort!
Sen brukar jag alltid ringa och berätta för folk hur mycket deras julklappar kostade mig i år så de vet exakt hur snäll jag är. Hihi

2006-12-21 @ 10:30:10
Postat av: T

Du inser väl att jag har makt över dig eftersom jag är en av de som sköter din blogg på hemsidan. Muahahaha

2006-12-21 @ 10:35:14
Postat av: Pernilla

Jag har makt över dig också eftersom du vill dejta mina killkompisar!

2006-12-21 @ 10:37:04
Postat av: Qlas

Vem har jag makt över då måntro?

Postat av: Pernilla

Du styr ju över Läkerol arenas alla sladdar.

2006-12-29 @ 17:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback