Porr

- Jag håller på med någonting jättedumt nu. Jag är verkligen, verkligen dum, sa min vän förut och drog sedan fnissandes iväg. Igår fick jag svar på vad hon hållit på med. Jag satt och skrattade åt henne när vi fikade. Hon ligger ute på en daitingsida på nätet och där träffade hon en kille. Dom pratade massor i flera månader via msn och telefon innan dom bestämde att dom äntligen skulle ses. Han hade berättat att han lagt ner alla andra tjejer och att det bara var hon som var intressant. I lördags skulle hon åka till staden där han bor. Min vän tyckte att killen verkade lite velig och oärlig så hon beslutade sig för att kolla upp honom lite. Hade han verkligen slutat ragga på andra? Hon fixade ett annat namn på daitingsidan och kontaktade honom. Han var snabb att svara.


Han: Du verkar mysig!


Hon: Du också…Varm skön tanke


Han: Har du msn?


Hon: Nej det har jag inte. Känner mig rätt grön här. har just gått med.


Han: På msn chattar man direkt. Mkt roligare… Fast där hittar du inte en massa pojkar utan där chattar man med dem man har på sin kompislista…ex. mig…


Hon: Ok, kanske fixar det där sen. Vill skapa en bra kontakt här först. Har du många på din kompislista? Vad jobbar du med?


Han: Några trevliga… Jobbar inom media…Skriver och du?


Hon: Jag jobbar med människor. Är humanist i grunden. Tror du man kan träffa drömprinsen här? Har du träffat någon prinsessa här?


Han: Ja det kan man nog. Vad söker du? Vad är en prins för dig?


Hon: Min prins – lyssnar först och talar sen, har kulturella intressen, gillar att hålla sig i form, bland annat. Hur är din drömtjej?


Han: Min prinsessa – Personlighet, gillar konst musik resor, hålla sin kropp skön och i trim, njutningsfull.


Hon: Då verkar vi ju passa alldeles perfekt ihop :)


Han: Vad gillar du mer… nyfiken


Hon: Jag gillar barn, djur och natur. Har du barn? Berätta om ditt jobb.


Han: Jag har två barn. Skriver både reportage men även copy inom reklam…Kram vore kul att prata med dig…


Hon: Låter som ett spännande jobb.


Han: Berätta något spännande om dig…Hur ser du ut…Hur du är klädd idag? …nyfiken…


Hon: Nåt spännande… Jag drömmer om en blinddate…Är väldigt sugen på sex med nån spännande kille som jag inte träffat innan. Men det är ju bara en dröm – än så länge. Har du lust att träffas på det sättet? Utan att vi ses innan? Jag är rätt söt, har långt ljust rakt hår, smal och rätt välformad kropp. Idag har jag tighta blå jeans och en svart tight långärmad t-shirt. Svarta spetstrosor med matchande bh.


Han: Det är mkt erotiskt…Visst är det en sex fantasi…Jag är rätt snygg vältränad grönbruna ögon…Är ju inte 20 år men duger…Beskriv din date…så svarar jag. Häftigt pirrar där…


Hon: Jag vet inte riktigt hur han ser ut men han har berättat att han är ganska lång, har lite halvlångt hår och ser rätt bra ut. Vi har hetsat varandra lite över nätet… några dagar bara. Och bestämt att träffas och ha sex.


Han: Vi rings vid kanske tänder på tel…bestämmer en plats…vi pratar om vad vi gillar…dagen närmar sig


Hon: Fast jag vill helst inte höras på tel innan. Jag vill att det ska bli så spännande som möjligt. Så hemligt som möjligt. Det är det som är min fantasi. Vad gör du på lördag? Har du möjlighet att träffas då? Helt kravlöst sex…


Han: Så spännande. Bestäm hur och vad. Ge mig fantasin först… Känner hettan blir kåt.


Hon: Vi träffas på stan, går till en liten pub och tar ett glas vin…sitter och berättar för varann vad vi gillar…blir kåta…Sen går vi någonstans och har ohämmat sex…ett hotellrum kanske.


Han: Tittar på dig våra ögon möts. Du viskar vad du gillar…berätta


Hon: Åh, jag gillar när du ser på mig, klär av mig med blicken, när du kysser mig hett och smeker mina bröst.


Han: Kysser dig mot väggen, smeker dina bröst styva…gnider mot dig…


Hon: Det här låter lovande. Jag ska på kurs till din stad nu under veckan. Den avslutas på lördag vid lunch. Jag kommer inte att vara vid datorn under flera dagar. Ska vi bestämma en tid.


Han: Vi får ringas vid.


Hon: Jag bestämmer hellre här och nu.


Han: Så kommer det något emellan. Bor du på hotell?


Hon: Ingenting kommer emellan, det kan jag lova. Jag bor på hotell, fast vi är två stycken i samma rum.


Han: En trekant ler… nej men jag kanske inte kan säga exakt tid nu??


Hon: Ok…jag kollar in ikväll och ser om du har bestämt dig. Nu ska jag gå till jobbet några timmar… skulle vara skönt att få njuta på lördag.


Han: Jag har bestämt mig men var och när?…vore lättast om vi hördes på mobilen…


Hon: Jag ångrar mig. Tack för visat intresse. Ha det bra.

 


Ja vad ska man säga… Synd för dig grabben att du blir kåt åt alla håll. Du missade verkligen en toppentjej!

Kommentarer
Postat av: Qlas

Vilken jäkla förlorare! Sucker! Han förtjänar inte en bra tjej.

Postat av: Terrie

Det var en tuff tjej!!!
Smart drag

2006-02-14 @ 09:32:15
URL: http://blogg.passagen.se/terrie.warren
Postat av: Qlas

Ja eller hur! En sån där tjej som inte låter en skitstövel sätta sig på henne. Skinn på näsan, det är sånt vi gillar. Ge på fanskapet bara!

Terrie The Terrier... ser att du slutat hymla med att du har en egen blogg. Bra för dig, och alla andra obotligt nyfikna. ;)

2006-02-14 @ 10:13:53
URL: http://qlasimodo.blogg.se/
Postat av: Terrie

Qlas..jag har INTE hymlat

2006-02-14 @ 10:21:06
URL: http://blogg.passagen.se/terrie.warren
Postat av: Mattias

Hmm ja det finns en del nötter på nätet ^^

2006-02-14 @ 12:15:16
URL: http://blog.serieguiden.se
Postat av: Bittan

Tvivelaktigt?Det var det värsta jag har läst. Och när jag ändå är på hugget vill jag tala om för den där flickan Elin att Britt är en god vän till mig och väldigt vänlig och rar. Fin på alla vis.

2006-02-14 @ 12:40:15
Postat av: elin

det där stolpskottet skulle hon ha dumpat redan när han skrev "du verkar mysig". vilken idiot.

Jo, Bittan, jag håller med dig. britt är fin. Men vem faen är du?

2006-02-14 @ 15:06:12
Postat av: johan

hah. de var kul. vilken jävla fuckhead

2006-02-14 @ 16:15:42
URL: http://www.dubclub.blogg.se
Postat av: wee1

*rofl*

hahahahahahahahahahaha
Nätmiffon. Din kompis är skitrolig.

2006-02-14 @ 17:08:18
Postat av: Qlas

Nätmiffon? Hmm... och vad kategoriserar du dig själv som då om man får fråga?

2006-02-14 @ 18:50:37
URL: http://qlasimodo.blogg.se
Postat av: Pernilla

Klas ska vara snäll!

2006-02-14 @ 20:34:05
Postat av: Qlas

Nähä... det fick man tydligen inte fråga... Censurerad skitblogg! ;)

2006-02-14 @ 20:54:58
URL: http://qlasimodo.blogg.se
Postat av: Emilio

Hahaha... Säg som det är nu Pernilla och erkänn att det är du som är "kompisen" ;-)
Förstår killen till hundra procent. Gräset är ju ALLTID grönare på andra sidan och får man chansen till kravlöst sex tackar man ju inte nej ;-)
Puss

2006-02-15 @ 13:03:21
URL: http://blogg.passagen.se/kerzen
Postat av: Danne

HAHAHAHAHAHAHAHA:)

2006-02-18 @ 23:10:18
Postat av: birgittaaa

Han ville ju bara knullaaaa, han är ju bara en man..för sjutton, ha förbarmande..

2006-04-02 @ 01:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback