Det går lite illa för mig idag

Först blev jag väckt klockan 11 av en teliaförsäljare. Jag var så trött att jag inte kom ihåg att jag lovat en kompis svara:

-       Tyvärr jag är lite upptagen just nu, men om jag får ditt hemtelefonnummer kan jag ringa upp på lördagkväll.

Sedan gick jag yrvaken ut med vovven och fick sällskap av en predikande glad man som ville att jag skulle ta emot Jesus. Visst kan jag tänka mig ta emot honom, men inte så tidigt på dagen bara.

Kom hem och skulle säga hej på msn till mina morgonpigga polare. Chattade med några när min msn kopplade ner. Samtidigt ringde det så jag kopplade inte upp på en gång. Då började sms strömma in.

Dog macen? Annars är det brukligt att säga hej då. Det låg även med en arg gubbe som frustade, visade sina tänder och boxade i luften.

Ett annat:

Logga in din lata latmask!

Ett till:

Måste man dra dig i örat in i vuxenvärlden?

Telefonsamtalet var inte heller till min fördel, men jag lovade att hålla käften om det.

Därför ligger jag lite lågt med mitt bloggande idag. 


Kommentarer
Postat av: Andreas

Sedan gick jag yrvaken ut med vovven och fick sällskap av en predikande glad man som ville att jag skulle ta emot Jesus. Visst kan jag tänka mig ta emot honom, men inte så tidigt på dagen bara.

Och absolut lite för tidigt i livet... ditt liv Pernilla...

2006-01-31 @ 22:33:02
Postat av: Qlas

Creapy Andreas... creapy!

Postat av: Lisa

Vilket jävla IT samhälle vi har

2006-02-01 @ 12:01:56
Postat av: Larz Gustafsson

Det är aldrig för tidigt att ta emot Jesus.
Men en dag kommer det att vara för sent.

2006-02-01 @ 18:41:52
Postat av: Qlas

Jesus... Det är den där killen från Chile som säljer korv på torget va?

2006-02-01 @ 20:05:11
URL: http://qlasimodo.blogg.se
Postat av: The KING

Telefonförsäljare + vigselring = Sant

2006-02-03 @ 13:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback