Telefonsamtal till min bror

- Hej, vad gör du?
- Jobbar.
- Ok, jag provade att ringa dig igår, men jag kom liksom inte förbi växeln. (Hans flickvän sa att han låg och sov)
- Ja ha.
- Vad synd annars skulle jag ha upplyst dig om att din vän fyllde år igår. Då kunde du ha ringt och grattat honom och fått pluspoäng.
- Oj, det missade jag.
- Ja det fattade jag väl att du skulle göra.
- Du nu hörs det lite dåligt här.
- Nej det hörs jättebra. Lägg av och fejka.
- Ja. Men jag måste gå och jobba nu.

Tyvärr hann jag inte komma till poängen av mitt samtal som gick ut på att jag ska käka jordgubbar och glass och åka och bada nu. Det var liksom meningen att han skulle bli avundsjuk. Jag får ringa igen från stranden istället.

Kommentarer
Postat av: Kusin U

Va lite snäll mot din bror, han är ju alltid så snäll. Såg kort på valparna, riktigt gulliga. Tänker du behålla någon? Ha det så skönt i sommarvärmen och ät riktigt många jordgubbar.

2006-07-03 @ 14:51:10
Postat av: Pernilla

Hej Kusin U!
Vi funderar på att behålla en. Ni måste komma och titta på dom snart. Det är full fart på dom. Kom förbi någon dag!
Jag ska fundera på det där med att bli snäll...

2006-07-03 @ 15:26:04
Postat av: Anders

Det låter inte som om du och din bror har någon vidare kommunikation...

/Anders

2006-07-03 @ 18:47:34
Postat av: Terrie

Jag tycker en viss bror ska bli lite snällare. Han kan börja med att montera batteriet i hojen så du kan börja åka och sen vet jag inte vad han ska göra. Ringa dig oftare kanske!?

2006-07-03 @ 19:54:31
Postat av: Kusin U

Jag tror nog att Pernillas bror ger igen sedan de var små, eller vad tror du Pernilla?

2006-07-04 @ 10:13:09
Postat av: Pernilla

Ja Kusin U det är möjligt. Han är rätt jävlig. :-)

2006-07-04 @ 17:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback