Trosor

Igår plåtade jag rumpor med trosor från Lindex.
- Du kan gå in där och byta om, sa jag till en av modellerna.
- Äh, sa hon och drog ner trosorna framför mig.
- Ja det fungerar här med, sa jag.
Den andra modellen sa att hon inte rakat bikinilinjen.
- Det gör inget, det är bara rumpan jag ska plåta.

Idag hade vi fotografer det lite tråkigt, så vi drog ner i Globengallerian för att shoppa kläder.
Det var Casper, Gustav, Magnus Wennman och jag.
Magnus skulle egentligen inte shoppa någonting utan han skulle bara följa med och vara personlig shoppare åt oss andra. Jag som var inne på trosor passade på att fråga om råd.
- Vad ska man ha för trosor om man ska göra sig fin för en kille någon gång?
- Lätt! sa Magnus och gick iväg med mig till hyllan för att visa.
- Sådana här ska du ha. Dom är sexiga.
Gustav höll med.
- Men om killen inte försöker ta av dom är det en flopp va? frågade jag.
- Ja då är det en flopp, sa Magnus och fortsatte:
- Men det sexigaste är ju om du inte har några trosor på dig under och då slipper du ju problemet om han ska ta av dom eller inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

niecccccccc

2006-07-08 @ 14:20:37
Postat av: Terrie

har dom läst min blogg om när jag glömmer att ta med nya trosor varje gång jag tränar, tror du?

2006-07-08 @ 15:53:59
Postat av: Pernilla

Ja dom verkar du ha svårt att komma ihåg Terrie. Men du är bra på mycket annat.

2006-07-09 @ 23:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback