Vila på jobbet

Igår var jag i Sundsvall.
- Varför är det så mycket folk här? frågade jag och reportern.
Dom tittade på oss som om vi vore dumma i våra huvuden.
Det var tydligen Sundsvalls gatufest. Vi käkade lite gatufestmat, men gick sedan tillbaka till hotellet. Reportern kämpade natten lång, medan jag snabbt var färdig med min uppgift. Jag jobbade egentligen till 23.30 men låg i sängen redan klockan 22.00. Det är skönt att sova på arbetstid.
Idag åkte vi bil tillbaka till Stockholm. Det var lite jobbigt däremot.
Bildredaktören sa att vi fick flyga tillbaka. Så får det bli sa jag först, men kom sedan på att då har jag ju ingen bil när jag kommer fram.
Nu är jag tillbaka på tidningen och har gått massor av trappsteg för att komma upp till våning åtta där massagestolen står. Det är femtonminutersprogram inprogrammerade på den, men jag tyckte att det blev fel på något vis hela tiden så jag fick börja om flera gånger. Det var för lite på ryggen, eller för lite på axlarna eller för lite på benen. Tillslut blev det exakt. Jag var där inne ganska länge, men efter en lång bilresa tror jag att cheferna unnar mig det.

Kommentarer
Postat av: Lilla My

Trasig telefon?

2006-07-07 @ 12:15:46
Postat av: Lisa

Du är bara så jäkla rolig att läsa. Snygga rumpor idag

2006-07-07 @ 13:29:00
Postat av: björnen

faaan Pernilla, ska det vara du till höger?? :)
http://aftonbladet.se/vss/kvinna/story/0,2789,853332,00.html
..... glöm inte bort att ni ska hjälpa mig och tömma tanken när Hanna o du har tid.

2006-07-07 @ 18:30:49
Postat av: Pernilla

Nej Björn jag plåtade inte mig själv. Hanna och jag hjälper gärna till någon dag.

2006-07-07 @ 18:42:22
Postat av: björnen

.... men det var skrämmande likt!!!

2006-07-07 @ 18:47:59
Postat av: Anders

Appropå Gatufesten så finns det en fotograf i Sundsvall som fotograferar som en tok den här veckan, allt ligger här http://bbbweb.mine.nu/ om någon är intresserad.

Hoppas det inte var för mycket smygreklam.

2006-07-07 @ 19:58:33
Postat av: Pernilla

Det är helt ok med smygreklam här.

2006-07-07 @ 21:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback