AB

Jag fick en MP3spelare av Aftonbladet igår. Det var min sommarpresent från dom. Jag tycker att alla mina arbetsgivare ska ta efter det exemplet. Mera mutor och presenter!
En bok fick jag också. Det var Linda Rosing som skrivit "Den nakna sanningen" tillsammans med Daniel Nylén. Dom signerade böckerna. Daniel skrev först:
Bli inte som Linda!
Sedan ångrade han sig och tog tillbaka boken för att skriva lite till:
Bli som mig! Läs och gotta!
Laxmackorna som vi fick där var jättegoda. Vi åt av dom samtidigt som vi lekte ”vem kan stanna kvar längst leken” med Expressen. Vi vågade inte gå utifall det skulle hända någonting smaskigt som bara Expressen skulle få.
Det blev sent innan jag kom till tidningen. Ca 01 var jag färdig och skulle åka hem, men som vanligt ville jag inte gå ner i garaget själv. Det är ett stort otäckt garage fullt med tjuvar. (Tror jag i alla fall)
Peter var snäll och följde mig, med villkoret att jag skulle prova någonting där nere. Från ingenstans plockade han fram en minimotorcykel som vi åkte flera varv på. Den gick snabbt. Det skrek i garaget när vi åkte.
Idag ska jag prova en massagestol som jag hört finns på tidningen.

Kommentarer
Postat av: Tess

jobbiga och krävande arbetsdagar minsann... har internet pajjat igen?

2006-06-21 @ 12:06:34
Postat av: Terrie

lät som en rolig avslutning på en krävande arbetsdag. passa dig för tjuvar och banditer!

2006-06-21 @ 19:07:25
Postat av: Du vet vem

MP3 my ass. Det var ju inte ens nå märke på den, om jag inte missminner mig. Hej Clas Ohlson!
Fast glädjen över sekunda varor sätter jag bakom örat inför eventuella framtida presentöverlämningar i samband med exempelvis bemärkelsedagar.
Förväntar mig att du tindrar med ögonen som ett juleljus i mörk december när jag överräcker en påse varmförzinkad expanderbult. Från Clas Ohlson naturligtvis.

2006-06-21 @ 19:38:35
Postat av: Pernilla

Var det inget märke på den? Jag har inte packat upp min i och för sig, så jag vet inte om den fungerar.
Jag vill inte ha expanderbult från Clas Ohlson. Ska du handla nåt åt mig där kan du köpa en eltandborste.

2006-06-21 @ 23:17:35
Postat av: Pernilla

Tess när jag är på är du av så det så!

2006-06-21 @ 23:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback