Meddelanden

På en av tågstationens väggar såg jag att någon hade klottrat med en spritpenna.
Det var riktigt gulligt, för det var ett kärleksbrev.
En av vakterna på stationen berättade för mig att det var en uteliggare som skrivit brevet till sin flickvän.
- Ja hon vill väl också ha kärleksbrev. Var skulle han skriva annars? undrade vakten.
Det skickas förmodligen inte så många vanliga kärleksbrev nuförtiden. Portot har tydligen höjts igen och det är smidigt med sms och mail.
Själv har jag två mess i min telefon som jag aldrig skulle kasta. Men det är inte kärleks-sms utan snarare hat-sms. Jag har möjligen lite konstig humor, men jag tycker dom är sjukt roliga. Så fort jag känner mig lite nere läser jag dom där messen och blir då genast på bättre humör.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Detta pingar du som humor?

Om du faktiskt skriver vad som står i dina meddelanden så kanske det blir roligt.

Postat av: Terrie

Vem skulle kunna hata dig?

2006-06-19 @ 08:16:55
Postat av: jennie

ja har glömt att tacka för den fina bilden du skickade, TACK så mycket!

2006-06-19 @ 16:33:41
URL: http://blogg.passagen.se/jenniejennie
Postat av: Emil

Det där har du ju snott från mig. Hitta på något eget, härm-apa... ;-)

2006-06-20 @ 00:52:26
Postat av: Pernilla

Tommy jag ska läsa din blogg snart. Hoppas du är rolig.

Terrie är söt!

Det var så lite så Jennie.

Vad exakt har jag snott från dig Emil? Din sjuka humor?

2006-06-20 @ 13:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback