Söta barn

Idag har jag fotograferat två barn och två jättestolta föräldrar.
- På BB tyckte jag så synd om dom andra föräldrarna som inte fått lika söta barn som jag. Jag tänkte att dom måste vara väldigt avundsjuka på mig, sa mamman.
En vän som bor högt upp i Sverige skrev ett brev till mig när hon fått barn. Såhär stod det:
Pernilla jag vet att alla säger att deras barn är sötast, men jag lovar dig att min dotter verkligen är det!
För tio år sedan trodde hon nog aldrig att hon skulle få några barn. Hennes dåvarande pojkvän satt i fängelse. Jag kommer ihåg att hon skulle hälsa på honom där när han fyllde år. Hon hade varit och handlat en tamagotchi. Jag tyckte det var en väldigt humoristisk present. Nästan lika skoj som konstnären som målade en repstege på fängelsemuren.
Hon var lite orolig när jag var där och tillslut kom det fram vad hon hade för problem. Hennes hembränningsmaskin hade gått sönder och behövde lagas. Det var bra fart på den där apparaten, men den verksamheten är nerlagd och nu går hon bara runt och är en toppenmamma hela tiden.
Mina vänner ska få barn nu också. Jag är övertygad om att dom kommer bli toppenföräldrar dom med och självklart kommer jag att bli världens bästa barnvakt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej P!

2006-06-12 @ 18:07:09
Postat av: Terrie

Ja, nog är ens egna barn sötast. Andras barn är bara odrägliga och skriker hela tiden :)
Det var nog därför jag blev lärare. För att styra upp en del barn lite...hehehe (ondskefullt)

2006-06-13 @ 08:05:38
Postat av: abrar

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2006-07-26 @ 11:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback