Alice är inte oskuld längre

Jag har nyligen fått höra att min hund börjar visa tänderna så fort jag går ut ur rummet när jag har gäster hemma. Sedan när jag kommer tillbaka slutar hon igen.
I skogen sprang hon fram till en person en gång och klippte tag i hans byxben och ställde sig och drog. (Hon brukar leka så) Det såg jätteroligt ut, men att döma av minen på personen i fråga så tyckte inte han likadant.
Jag skällde på min hund mest för syns skull och bad så hemskt mycket om ursäkt till mannen.
- Jag vet var du bor! skrek han efter mig då.
Min hund är verkligen inte stor. Bara lite större än en chihuahua, så jag tycker nog att gubben var lite väl känslig.
Ryktet om min elaka hund verkar ha spridit sig, för när jag mötte en granne nyligen drog hon åt sig sin stora jakthund och hon lät skiträdd när hon sa:
- Hon ska väl inte attackera min Nelsson inte?
(Obs fingerat namn på grund av grannsämjan)
Ryktet har nog spridit sig till spåret också. Där är det en barnfamilj som drar in sina ungar tre meter in i skogen när vi ska gå förbi och då har jag henne ändå kopplad.
Nu kommer väl djungeltrummorna gå på byn om att det kanske är nya små illbattingar på väg, för Alice blev av med oskulden i tisdags. Vi plåtade och filmade. Den lilla stackarn kände sig säkert som en porrstjärna med alla fotoblixtar. Killen som heter Micho var också oskuld. Han tyckte troligen inte att det var så märkvärdigt det där. Alice ville mera, men han var helt matt. Nu hoppas vi att det blir några söta valpar snart.

Kommentarer
Postat av: Terrie

Stackars Alice. Elakt förtalad och ofrivillig porrstjärna - samtidigt

Postat av: Qlas

En hund med bättre sexliv än sin matte... jojo... mycket ska man höra...

2006-03-16 @ 12:00:37
URL: http://qlasimodo.blogg.se
Postat av: Spanaren

Pernilla fick besök av en P-nisse igår faktiskt.
Jag såg att du fick en P-bot igen.

2006-03-16 @ 12:32:13
Postat av: Pernilla

Så observant av dig Spanaren.

2006-03-16 @ 13:04:04
Postat av: Lisa

Arbetarbladet gillar djur, det vet vi alla, men jag tycker djurporr är att gå lite över gränsen.
Vad kommer hända med folks små älsklingar under dina gosesemstrar, tror jag är en fråga som lätt dyker upp i det här sammanhanget.

2006-03-16 @ 13:21:15
Postat av: Jordan

Håller med Lisa där

2006-03-16 @ 13:22:31
Postat av: R. Lassgård

Jo, hon har en poäng

2006-03-16 @ 13:23:15
Postat av: Nyhetschefen

Ja, Pernilla, tänk igenom det Lisa sa här ovan

2006-03-16 @ 13:25:13
Postat av: Pernilla

Ni kan vara lugna. Gosedjuren kommer inte göra någonting som ägarna inte vill veta av.
Tjejer sover med tjejer och killar med killar på gosesemestern.
Om det nu inte är så att någon av dom är homosexuell. Då kanske killen får sova med tjejerna eller tjejen hos killarna.

2006-03-16 @ 13:38:00
Postat av: Fredrik

Har du blivit porrfotograf nu också? :)

2006-03-16 @ 17:36:07
Postat av: jennie

hon verkar skön din lilla Alice. du kanske ska satsa på en karriär som djur & naturfotograf?? de tror ja kan va nåt...
va spännande med valpar!
en fundering: vad är gosesemestern??
kram kram

2006-03-16 @ 18:03:56
URL: http://blogg.passagen.se/jenniejennie
Postat av: Pernilla

Gosesemester är en firma dit man kan skicka sina gosedjur så att dom får roa sig. Det står om den här...
http://pernillawahlman.blogg.se/080306082831_mindre_seris_firma.html

2006-03-16 @ 20:51:20
Postat av: jennie

ha ha, ja jag såg det sen...
men varför inte låta gosedjuren porra sej om det är de dom vill?? dom ska juh ändå va på semester...

2006-03-16 @ 23:57:08
URL: http://blogg.passagen.se/jenniejennie
Postat av: elin

ja jag tycker också det är dags att låta gosedjuren leva det liv de vill. okej, kanske inte de yngsta gosedjuren. Men de flesta av oss har gosedjur som är i tjugoårsåldern och då måste vi klippa av navelsträngen. Låt gosisarna gosa med varandra.

2006-03-17 @ 10:31:55
Postat av: hanna

hoppas det blir några söta småttingar nu! grattis på förhand! :)

2006-03-17 @ 16:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback