Brynäs-Luleå 5-2

Tigern brukar vanligtvis slåss som en kärring, men igår passade han på att sparka mig i huvudet. Jag har sagt det förr och jag säger det igen... Det är ofattbart att den rackarn får ränna omkring som han gör på matcherna. Dom borde sätta honom i bur.
Igår var det så illa att till och med en vän i publiken reagerade. Jens messade:
Är det du som får stryk av tigern? Vinka mot Luleås kortsida om jag ska läxa upp honom.
Jag vinkade.
Annars är det inte många som bryr sig när tigern slår mig. Vakterna tittar på och poliserna står och skrattar.
Trots sparken i huvudet blev det en bra dag i Gavlerinken. Bra jobbat Brynäs. Det finns bara en liten sak till att klaga på och det är att spelarna inte alltid jublar in i min kamera när dom gjort mål. Nåt ska jag väl ha för att jag håller på dom.

Kommentarer
Postat av: The King

Lite väl mycket looserattityd nu.
Fokusera, dubbel jabb och en högerkrok.
Annars ringer du, "got your back, girl"

2006-03-03 @ 14:56:39
Postat av: Qlas

Tigern är ju tyvärr ett övergående problem. Pernilla jag tycker du får ta ditt ansvar och ge honom det han vill ha, du vet inne i omklädningsrum 5, så kanske han ändrar sig.

Postat av: Jens

Hade jag haft tändvätska och tändare på mig så hade du fått några heta bilder till idag...men jag tror inte han heller hade jublat in i kameran =))

2006-03-03 @ 21:24:34
URL: http://jensab.blogg.se
Postat av: Pernilla

Ja The King, om jag inte haft fullt upp att hålla i kameran skulle han såklart fått en smäll tillbaka.

Hörde att tigern är ett övergående problem. Det är inte bra. Det problemet vill jag konstigt nog ha kvar.

Jens du är bra. Dig kan man lita på.

2006-03-04 @ 12:32:34
Postat av: Terrie

och kvällen blev lyckad också...eller hur Pernilla

2006-03-05 @ 19:18:55
URL: http://blogg.passagen.se/terrie.warren
Postat av: Pernilla

Det var mycket trevligt Terrie. Jag måste få receptet på maten utifall jag skulle få för mig att leka kock någon dag. Idag spräckte jag en talrik i micron, det blev rök i hela köket. Dålig kvalitet. Glöm inte fikatiden imorgon.

2006-03-05 @ 20:59:24
Postat av: Ola Söderlund

Maskoten Tigern är uppenbarligen en hårding. Dock inte lika hård som den riktige Tigern när det begav sig. En Brynäslegend, hård som flinta i rinken, som fick ett klubbslag över käften av en kanadick när han skulle teka. Tigern tog några skär mot sargen. Spottade ut tänderna - och ställde sig för att teka igen. En TIGER utan motstycke. Och en brynäsare värd namnet enligt mitt förmenande. Vidhåller att din blogg är briljant.
/Ola S

2006-03-05 @ 22:32:51
Postat av: Qlas

Nu har du haft bloggledigt hela helgen, så nu är det bäst att det blir en rejäl måndagsblogg.

2006-03-06 @ 08:18:59
URL: http://qlasimodo.blogg.se
Postat av: Pernilla

Tack Ola!

Ja Klas, ska försöka fixa det.

2006-03-06 @ 11:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback