Gym

Jag vaknade en morgon och kände mig snygg, sedan gick jag förbi spegeln och såg att det inte var sant. Jobbigt värre.
Min kompis Annelie är smal och snygg och har dessutom blont lockigt hår. Nu säger ett rykte att Annelie även har börjat på gym. Hon har fått en väldans träningsenergi och smyger iväg dit flera gånger i veckan. Det pratar hon inte högt om. Hon ska väl överraska mig på stranden. Det jävliga är att hon är smart och rolig också. Hon är helt enkelt en riktigt irriterande tjej.
Dessutom skrek Christer Åberg ut i Gavlerinkens pressrum att jag inte har några armmuskler. Det ska han få sota för. Jag har i alla fall ett gymkort.
Det händer att jag går dit också. Jag går till Workoutcenter tillsammans med en massa biffar. Dom brukar hjälpa mig hänga på mina vikter. Dom tar vikten demonstrativt mellan sin tumme och sitt pekfinger. Hyggligt.

Kommentarer
Postat av: Danne

Me like;)

2006-03-10 @ 11:56:51
Postat av: Jens

Du har många andra kvalite'er Pernilla....såna som man inte kan köpa kort å träna upp sig för att få...så det så!!

Postat av: Qlas

Det är väl okej att de tar dina myggvikter mellan fingrarna... du är ju tjej... Det är värre när de gör det för mig. Det är därför jag inte tränar.

2006-03-10 @ 13:36:07
URL: http://qlasimodo.blogg.se
Postat av: Terrie

Tips från coachen: Passa dig för att få biffiga muskler. Bättre lätta vikter och många reps.

2006-03-10 @ 14:26:43
Postat av: Jensa

sexiga ortnamn i Pernillas gävleborgs län;

Ballsta, bebyggelse, Sandviken kommun
Flatan, bebyggelse, Ljusdal kommun
Fnaskberget, naturobjekt, Ljusdal kommun
Fnaskfallet, naturobjekt, Gävle kommun
Homoberget, naturobjekt, Nordanstig kommun
Homon, naturobjekt, Nordanstig kommun
Homotippen, soptipp i Harmånger, Nordanstig kommun
Homovallen, bebyggelse, Nordanstig kommun
Hångeln, naturobjekt, Ockelbo kommun
Hångelsudden, naturobjekt, Tidaholm kommun
Klitten, bebyggelse, Ovanåker kommun
Kullslida, bebyggelse, Hudiksvall kommun
Käringskårberget, naturobjekt, Hudiksvall kommun
Lem, bebyggelse, Sandviken kommun
Muslickberget, naturobjekt, Sandviken kommun
Njutånger, tätort, Hudiksvall kommun
Näckatjärnen, naturobjekt, Ovanåker kommun
Porraso, naturobjekt, Ljusdal kommun
Rumpberg, naturobjekt, Bollnäs kommun
Rövhålet, naturobjekt, Ljusdal kommun
Snasen, naturobjekt, Hudiksvall kommun
Stakholmen, bebyggelse, Nordanstig kommun
Spjutet, naturobjekt, Sandviken kommun
Trekanten, gata, Iggesund
Utvik, bebyggelse, Söderhamn kommun
m.m.

2006-03-10 @ 16:28:44
Postat av: The KING

Annelie verkar vara din raka motsats...
Du har väl förövrigt blivit hjärntvättad på lilltoan i Valbo, "spar energi, skit i att ta i"
...du är ju snål åxå....

B.M.F.

2006-03-13 @ 07:47:56
Postat av: Terrie

Pernilla bry dig inte om KINGEN. Du är supersnygg och supersmart, givmild och har skitsnygga triceps

2006-03-13 @ 11:47:26
URL: http://blogg.passagen.se/terrie.warren
Postat av: Anna Lee

Den där långa bruden verkar ju bara för dryg. Vi får hoppas att hon inte tjänar en massa pengar också!

2006-03-13 @ 13:25:46
Postat av: Anna Lee

Den där långa bruden verkar vara bra dryg. Vi får hoppas att hon inte tjänar en massa pengar också!

2006-03-13 @ 13:46:30
Postat av: Pernilla

Inga påhopp tack. Speciellt inte på andra än mig. Då kommer jag att blockera er. Så jag hoppas att du pratar om mig Anna Lee.

2006-03-13 @ 15:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback