Jag har blivit dumpad

Min granne Peter har skaffat tjej. Jag är självklart glad för hans skull, men samtidigt är det lite tråkigt eftersom mina förmåner plötsligt har försvunnit. Ett tag gick jag på ”lär dig laga mat kurser” hos honom. Nu går jag ofta hungrig. Ibland provar jag att ringa mamma.
- Du måste komma och mata ditt barn.
- Aldrig, svarar mamma då.
Peter är i och för sig inte alltid så snäll. En gång när jag försökt göra mig fin med kjol och smink för att gå på fest hör jag en röst från hans balkong.
- Är det halloween idag eller?
Har man börjat ta hand om en granne borde man inte bara få lägga ner hur som helst. Det är i alla fall vad jag tycker.

Kommentarer
Postat av: Qlas

"Ibland provar jag att ringa mamma.
- Du måste komma och mata ditt barn.
- Aldrig, svarar mamma då."

Näe nog får man förstå om Lillemor tycker att du kan masa dig ner för trappen från ditt rum och in i köket själv. Ska hon verkligen behöva bära upp maten åt dig? Tycker hon är snäll nog som låter dig bo hemma... Att du dessutom är så lat att du ringer till henne istället för att gå ner till vardagsrummet är ju förskräckligt.

Postat av: Pernilla

:oP
Qlas är dum.

2006-05-11 @ 13:08:04
Postat av: Qlas

Du tycker om mig!

2006-05-11 @ 13:14:18
URL: http://qlasimodo.se
Postat av: Anders

Du får väl helt enkelt flytta, kolla bara så närmsta grannen är singel först.

2006-05-11 @ 17:27:52
Postat av: Pernilla

You wish Qlas.

Det är ju så jobbigt att flytta, så jag kan kanske lära känna någon av mina andra grannar istället.

2006-05-12 @ 06:59:33
Postat av: Qlas

Jag vet att du tycker om mig. Du kan spela allan hur mycket du vill.

2006-05-12 @ 08:28:20
URL: http://qlasimodo.se
Postat av: The KING

Säger väl som jag alltid brukar till dig: Du är inte bara lat du är .... åxå!
Har inga som helst förväntningar om att höra något
från dig på ett tag....
Du får väl leva på kärlek och franska-bröd...

2006-05-12 @ 14:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback