Min ekonomi är räddad

OK bonuskortets återbäring är här. Jag har tankat för över 8 000 kronor och fick 66 kronor tillbaka. Jag förstår verkligen inte hur jag skulle klara mig utan dom.
Sist jag tankade var i fredags. Korten var som vanligt avmagnetiserade.
Kassörskan provade men konstaterade att jag inte kan få några poäng denna gång.
- Jo det är bara att du knappar båda korten manuellt, så brukar dom göra, sa jag.
- Nu lugnar du ner dig, röt kassörskan.
Lugnar ner mig och lugnar ner mig. Vad gör man liksom inte för att komma upp i 67 kronor?

Kommentarer
Postat av: Vanja

Jag får nog aldrig nån bonus jag...

Postat av: Qlas

Hahaha... Jävlas inte med min bonus!

2006-11-07 @ 20:40:50
URL: http://qlasimodo.se
Postat av: Matti

*skratt*

2006-11-08 @ 13:34:17
URL: http://wordfighter.blogspot.com
Postat av: Daniel

Äsch, du som tjänar så jäkla bra. Victoria Beckham-brallor och lyxkärra. Hade man inte känt dit hade man ju nästan trott att Brynäs-Bäckström försörjde dig.
Nä, kom ner till Skåne och känn på snålblåsten. Då blir det andra bullar. Typ kanelsorten.
Ska du med till London och New York på jobb? En sån resa hade ju knappt märkts på ditt lönekonto. Och vilken upplevelse sen...
Jag kan boka till dig med.

2006-11-10 @ 15:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback