Cristina Stenbeck flyttade mitt möte

Igår var Cristina Stenbeck på oväntat besök i Skutskär. Mannen jag skulle plåta prioriterade henne framför mig, så jag fick snällt vänta några timmar på att få fotografera honom. När han väl kom passade jag på att luska lite om Christina. Tydligen var varenda gubbe imponerad över hur påläst och duktig hon är.

Idag blev jag guidad runt på brandstationen. Dom har inte alls något hål i taket där dom kommer nerfarandes. Dom har bara en trappa. Det var synd, för jag ville ju provåka. Jag fick i alla fall prova bära en brandslang och den var extremt tung. Tur att dom får träna på arbetstid.

Kommentarer
Postat av: Sandra och Elina

Att besöka brandstationer är kul:) Här i Luleå har dom en slags rutschkana vid trappan istället för ett sånt där hål...

Postat av: Anders

Christina har jag träffat i jobbet, mycket imponerande människa! Varför försökte du inte få till en fotosejour med henne istället?

2006-10-12 @ 23:53:50
Postat av: Pernilla

Rutschkana var en bra idé. Det borde dom ta efter här med.

Jag fick reda på efteråt att Cristina varit här. Då var det för sent.

2006-10-15 @ 12:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback