Festplanering

Connys och min festplanering är i full gång.
- Du bokar hallen, för du vet vem man ska vända sig till, sa jag.
- Nej det gör du, sa Conny.
- Nej det gör jag inte. Jag är mycket yngre. Med andra ord måste jag passa mig noga så att jag inte utnyttjas. Jag måste visa var skåpet ska stå. Du bokar hallen!
- Då fixar du maten, sa Conny.
- Nej det gör jag absolut inte, svarade jag.
- Vad ska du göra då? frågade Conny.
- Fixa chips, svarade jag.
Conny verkar tycka att jag är lat. Jag förstår inte vad han pratar om.

Kommentarer
Postat av: Terrie

Jag vet ju vem som får styra upp när det börjar närma sig. Jag har redan fixat nytt datum, eller hur?

2006-10-31 @ 22:31:44
Postat av: Pernilla

Ja för att du var upptagen med en annan fest.

2006-11-01 @ 08:40:20
Postat av: Morbror-Klas

Ni bara festar och lever om...

Postat av: Pernilla

Hälsa och Gratta Malin från mig Morbror-Klas.

2006-11-01 @ 09:29:14
Postat av: Terrie

Är man poppis så är man :)
Ut och skotta snö med dig

2006-11-01 @ 09:31:32
Postat av: Anders

Fest? Ja frågan är ju vad jag gör på ett studentboende i göteborg kl.02 en onsdag...

2006-11-02 @ 01:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback