Många barn blir det

I somras frågade vi Henrik Olsson om han var pappa till Lotta Bromés barn. Då gapskrattade han och undrade vad vi fått det ifrån. Så var det inte sa han. Nu har Henrik kommit på att han tydligen är pappan trots allt. Det var ju tur att det blev lite klarhet i det där.

Mina kompisar har fått barn nu också. En hel hög på en gång.

Kattis har fått en dotter som redan kan många fler konster än min hund. Lilla Lova kan bland annat visa naveln, peka på näsan, visa hur stor hon är och prata lite.

Ulrikas kille var snabb. Han kom ut 10 minuter efter att hon kommit in på BB.
När dom skulle lägga upp barnet på Ulrika sa hon:
- Kan ni inte torka honom först?
Dom torkade och provade igen.
- Lite till, bad hon.
Nu är Melvin inte kladdig längre och han har inte spytt på mig än. Det får han ett stort plus för.

Idas lilla dotter var inte lika snabb. Hon väntade två veckor extra på att komma ut. Men hon var värld att vänta på för hon är också riktigt söt.

Fia tyckte att förlossningen kändes ungefär som mensvärk. Två timmar efter att hennes dotter var född gick hon till SOS kiosken och åt.

Välkomna till världen alla små!

Kommentarer
Postat av: Mattias Öberg

Ojj ja det är en hel del som fått barn ser jag =) Du får väl hälsa och gratta dem från mig om du har kontakt med dem. Ha det bra!

Postat av: Ullis

17 minuter tog det faktiskt...om man ska vara exakt.
Melvin har börjat spy mera nu, så du får passa dig!
Vi ser fram emot lunchen nästa vecka. Vet du när, var hur?

2006-10-26 @ 15:59:42
Postat av: Sandra

Häftigt att ni frågade redan i somras:)

2006-10-26 @ 20:07:15
URL: http://www.stoppstanna.com
Postat av: Micke

Henrik var nog ien personlighetskris och var tvungen att få lite publicitet. Passande att han var programledare för SVT´s fest dagen efter han släppte bomben. Att inte tidningarna skriver om något vettigare. Det är väl runt 100 krig i världen eller nåt?

2006-10-27 @ 12:46:41
URL: http://sublim.blogg.se
Postat av: Pernilla

Ja, jag ska hälsa. Ha det bra du med Mattias.

Ullis du får se till att han har spytt färdigt innan han kommer till mig. Jag tycker vi återgår till vår vanliga fredagslunch igen.

2006-10-27 @ 19:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback