Oväder

Igår bar det emot att fotografera fotbollen.
Det regnade och det var inte många i publiken.
Vakterna hade inte mycket att göra.
Det var bra för mig.
Dom hjälpte mig med mitt paraply, bjöd på kaffe och gav mig målinformation från Brynäsmatchen.
Det var faktiskt riktigt trevligt där i ovädret, men tyvärr förlorade GIF.

Idag skulle det vara storm. Jag åkte till Stockholm, men även det gick bra. Jag har en ny trevlig uppdragsgivare som alltid hämtar mig med bil utanför där jag bor. Dom kör mig dit jag ska och fixar så att jag får lunch. Mycket bra. Mina andra uppdragsgivare kan gott och väl ta efter.
Idag åkte vi för att plåta en musiker på ett slott. Någon storm såg jag inte. Det regnade bara lite i några minuter, men mest var det sol.
På hemvägen blev vi bara lite oense. Reportern påstår att Brown eyed girl är den bästa låten i världen.
Jag påstår att så inte är fallet, men jag kom inte på vilken som är bäst.
Det där störde mig så mycket att jag lovade maila en lista på låtar som är bättre. Troligen blev jag irriterad eftersom min ögonfärg är blå.

Kommentarer
Postat av: Sluta spela den!

Boten Anna är då inte bäst.

2006-10-30 @ 16:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback