Trevliga och otrevliga jobb

I förrgår var det trevliga jobb. Jag var ut med Theta på morgonen. Det är alltid bra att åka med henne för hon skriver om mat. Nu var det efterrätter som skulle kollas. Fem stycken fick jag i mig. Mycket gott.

Efter det var det Hasse Perssons utställning. Fina bilder och mycket intressanta berättelser om hur han bland annat festade med JR i tv-serien Dallas och om hur Björn Borg blev uppraggad av Mick Jaggers flickvän. Imorgon invigs utställningen. Det är helt klart värt att gå dit.

Idag var det ett mindre trevligt jobb. Jag plåtade nekrofilen i Västerås.

Kommentarer
Postat av: Micke

Nekrofilen, läbbigt. Tack, ett Lycka till lär behövas...Ha en trevlig kväll!

Postat av: Qlas

Taskigt av dig att slänga in nekrofilen sådär i sista meningen... Vad man än drar för skämtsam kommentar nu så blir det ju smaklöst... går liksom inte att skämta om såna... hmmm...

...fast det är klart att man kan ju alltid ifrågasätta sanningshalten i att du skulle ha nöjt dig med "bara" fem efterrätter... kan jag aldrig tro.

2006-10-06 @ 20:23:23
URL: http://qlasimodo.se
Postat av: Pernilla

Detsamma Micke!

Jo Qlas. Dom serverade ju inte flera.

2006-10-07 @ 10:49:57
Postat av: Jonas

Vad har hänt? snart en vecka sen du skrev..
semester? ;)

2006-10-12 @ 02:09:39
URL: http://www.jcarlsson.se
Postat av: katarina

ja semester eller kär eller nåt.

2006-10-12 @ 18:51:25
Postat av: Pernilla

Semester och semester... Jag har bara varit extremt lat. Men nu ska jag skärpa mig.

2006-10-12 @ 20:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback