Daniel försökte sätta på Victoria

Plåtade nyss älgar i Ockelbo.
Två nya flyttade dit idag. Nämligen Daniel och Victoria.
Två namn som får tidningarna att vakna.
Älgarna själva verkade först lite slöa.
- Pussas, nosa, stå i alla fall nära varandra! bad vi Daniel och Victoria.
Dom verkade lagom intresserade av att visa upp sig i tidningen.
Men när Daniel inte trodde att vi såg försökte han para sig med Vickan.
Han var lite tafflig.
Jag har plåtat älgar förut. Tyskarna blir som tokiga.
Imorgon kan dom gott ringa och köpa lite bilder och den här gången ska dom betala för sig.

Kommentarer
Postat av: alice

haha jag blir lite förvirrad.. är det två älgar som heter daiel och viktoria?

Postat av: Pernilla

Ja älgarna heter så. Allt för att få lite gratisreklam...

2007-08-30 @ 21:23:54
Postat av: Daniel

Victoria är ändå inte min typ

2007-09-06 @ 14:57:27
Postat av: Sandra

Meh, varför kom du inte och hälsade på mig om du ändå var i Ockelbo liksom? Stupid girl ;b

2007-09-07 @ 22:33:49
Postat av: Pernilla

Ja det kan man undra Sandra. Nästa gång kommer jag!

2007-09-10 @ 11:43:39
Postat av: Sven-Ove

Typisk produkt av den reptil hjärna porducerande djupa svenska AVUNDSJUKAN som till varje pris skall dra ned andras livstatus i skiten.DOCKde som allena kan avnjuta andras lidande och misslyckande etc Förtjänar ju att reinkarnera under dylika omständigheter Där ingen visar dem ngn respekt typ varför inte ManilliasSoptipp,Se Dokumentär filmen av VilgotSjöman-"MANILLAS SOPTIPP"så kanske du vaknar upp om din egen eventuellt möjliga livsöde
i
din nästkommande
reinkarnation!!!

2007-09-13 @ 00:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback