Diamantringar

Innan jag åkte hem från Örebro passade jag på att träffa min vän Hanna som bor där.
Hon hade två stora diamantringar på sitt finger.
Jag blev nyfiken och började genast luska i vad dom kostade.
Hanna ville först inte svara, men jag kan vara väldigt jobbig och tjatig så hon gav upp.
Förlovningsringen kostade nåt på 20 000 och vigselringen skulle ha kostat 82 000, men dom fick halva priser eftersom dom känner försäljaren.
Nu undrar vän av ordning hur många procent det läggs på egentligen?
Dagen efter bröllopet åkte förövrigt Hanna på bröllopsresa och stannade borta i tre veckor. När hon kom hem hade hon tröttnat på ringen och gjorde därför om den för 3500 kronor.

Kommentarer
Postat av: Catarina

Jag väntar och väntar, men får ingen diamantring i alla fall. Surt.

2007-08-09 @ 18:15:53
Postat av: Henke

Du är en intressant kvinna att läsa blogg från... skriv oftare :)

2007-08-10 @ 04:13:55
Postat av: Pernilla

Tack så mycket Henke!

2007-08-10 @ 13:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback