Hej då bilköer

Trots tullavgifter är det enorma bilköer i Stockholm.
Det tog mig 30 minuter att köra genom en tunnel idag.

Den skånska reportern Daniel fick nog förra gången det var kö. Han flippade ur och vevade ner bilrutan.
- Måste ni alla verkligen ta bilen? gormade han så det ekade i tunneln.
Igår såg jag en stackare som försökte göra business på eländet. Han stod längs vägen och försökte kränga läsk. Det gick inte så bra, men reportern och jag konstaterade att det i alla fall var en driftig man.
Jag kommer hem till Gävle nu. Hem till en trafik som flyter på.
Sommaren har varit bra. Tyvärr för lite fest, men det tas igen imorgon, på lördag och till hösten.
Tack Aftonbladet för tårtan, alla blommor och presenter!
Nej just fan, jag fick ju inget. Men ni har ju min adress. Buda hem det bara!

Kommentarer
Postat av: björnen

Bild på lilla jag.
... men först blir det kräftskiva. Du kan åka till Gävle tidigt söndag förmiddag :)

Postat av: björnen

.... nu är det SJF-strejk. Då får väl inte du eller alla andra frilansare jobba??
Så nu hinner du att ta både en och två kräftor. :)
//Björnen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback