Hej kamrater!

Jag är på SSU kongress i Örebro. Här talar ungdomar om viktiga saker. Vissa lyssnar till och med på den som talar. I alla fall då och då.
Själv är jag här för att plåta Laila och Jytte.
Vänlig som jag är gick jag fram till Laila i pausen och frågade om jag fick ta en bild. Hon svarade ungefär såhär:
- Alltså jag har inte tid. Jag har verkligen inte tid. Jag har så mycket annat att tänka på just nu.
Min telefon ringde så jag satte mig och pratade i den istället. Några minuter senare kom Laila fram och sa att nu kan vi ta några bilder.
Jag avslutade samtalet på mindre än 15 sekunder, men det var för lång tid. Laila hade kommit på andra tankar.
- Nu har jag viktigare saker att tänka på, sa hon och drog iväg igen.

Tack Laila.
Hej då kamrater!

PS. Laila kom senare och bad om ursäkt. Jag är storsint så hon är förlåten.

Kommentarer
Postat av: bob

Jag tror jag är kär.

2007-08-08 @ 02:46:39
Postat av: marie

det var ju mig du pratade med. Vilken surdeg den där nya SSUordföranden verkar vara. Dryg, drygare, ssu ordförande. typ. Var inte storsint, förlåt inte. Fota värsta taskiga vinkeln underifrån istället, ha, ha, ha. Go pernilla!!!

2007-08-09 @ 19:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback