Melvins kladdiga mun

Igår kom Melvin förbi med sprit till mig. Melvin har inte ens fyllt 1 år.
Jag brukar passa honom ibland och vi kommer jättebra överens.
Om hans mamma Ulrika varnar att han är gnällig så går det ändå över när han kommer till mig.
Men jag jobbar ordentligt för att bibehålla min popularitet. Melvin tycker inte om när man torkar munnen på honom, så det gör jag inte. Efter maten kan han vara ordentligt kladdig runt truten, men det får Ulrika ta när hon kommer hem.
Jag blir poppis hos pojken, men Ulrika blir lite trött.

Kommentarer
Postat av: Henke

Huvudsaken är väl att Melvin har det bra? :)

2007-08-10 @ 17:42:27
Postat av: Henke

Läste en gammal blogg och började asgarva när jag läste detta:
"...Jag försöker hjälpa mina vänner att sluta röka. Det har hänt att jag ringt sluta-röka-linjen och uppgett någons nummer. Dom hjälpsamma sluta-röka människorna ringer upp. Dom blir helt förstörda när det visar sig att det inte är personen själv som ringt.
- Förlåt, förlåt såhär får det inte gå till, säger dom.
..."
gör du så än idag?

2007-08-10 @ 17:45:48
Postat av: Daniel

Har du redan lärt Melvin hembränningsmaskinen?
Du tyckte inte han borde lära sig gå först?
Äsch jag tycker nog Ulrika verkar lite väl mammig - lite mäsk runt munnen har väl ingen dött av eller?

2007-08-10 @ 18:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback