Lugn julfest

Alla var tyvärr städade på Arbetarbladets julfest, så det finns ingenting att skvallra om därifrån.

Jag var bjuden på förfest hemma hos ledarskribent-Jenny. Innan jag gick dit hade jag försäkrat mig om att jag skulle få en drink, men jag blev lurad. Lite glögg i en minikopp var allt jag fick i mig. Det blir man inte full av direkt.

Gefle Dagblad hade julfest samma kväll, så efterfesten var hemma hos kulturskribenten Björn Widegren. Där fick alla som ville dricka vin och titta på böcker och tavlor. Det var trevligt, men jag var trött och gick hem klockan 2. Andra stannade till klockan 4, så det är möjligt att jag missade någonting spännande där.

På lördagen bjöd Evalisa på GD in till pepparkastävling. De som stannat på festen till klockan 4 var trötta och lata och det resulterade i att jag vann ett fint andrapris.


Kommentarer
Postat av: ...III...

Du måste bli bättre på att festa... Som i kväll. Var är du nu?

2007-12-21 @ 22:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback