Uppdatering av veckan

Ikväll såg jag sex stjärnfall när jag åkte hem från Dalarna där jag varit på jobb.
Innan det var jag på restaurang och bio.
Annars är det julfester som tar upp rätt mycket tid.
Igår var jag och spelade biljard med lärarna på Borgarskolan. (Det skriver jag mest för att få berätta att mitt lag vann)
Jag har även fått en ny kille att övervaka. Han har tagit droger i 13 år, men verkar trevlig i alla fall.
Imorgon ska Arbetarbladet gå på julbord. Då borde det hända någonting smaskigt som jag kan blogga om. Bara det inte är jag som gör bort mig.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Oj, sex stjärnfall. Vad vackert, var min första tanke. Det måste vara växthuseffekten, var, helt ärligt, min andra :)

Postat av: Pernilla

Ja men det var till och med så att jag skrev fel. Det var sju stycken. För två år sedan såg jag åtta på en kväll. Där ligger rekordet.

2007-12-14 @ 10:14:06
Postat av: Daniel

Pernilla. Du vet väl att man inte får köra berusad. Sju stjärnfall?
Man undrar ju vad du önskade dig när du såg denna stjärnkavalkad.
Ta med din nye adept på julbordet så kommer det nog hända grejer ska du se...

2007-12-14 @ 13:06:00
Postat av: Pernilla

Jag kom bara på två önskningar.

2007-12-14 @ 17:44:08
Postat av: Synsk

Hmmm... två önskningar... jag ser en.... hmm... ring tror jag det är... och ett ägg... Javisst! Ett befruktat ägg.

2007-12-17 @ 17:50:27
Postat av: Pernilla

Kul Klas. Nej faktiskt inget av det.

2007-12-17 @ 20:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback