Dumpad

Min vän har det inte lätt. Hans tjej har träffat en annan.
- Hon jag skulle flytta ihop med, är med han som skulle hjälpa mig flytta…. så står jag här med en stor jävla flytt och en lägenhet för två.

Nu har han tid över för att jobba. På sex dagar förra veckan fick han ihop 60 timmar.
- Jag blir rikare än någonsin, men det är ju ingenting jag vill ha längre.

Det var i onsdags han fick reda på det hela.
- Kompisen ringde och han sa att vi skulle prata om någonting jätteviktigt och att vi skulle ses på en pub. Förmodligen skulle vi ses där för att jag inte skulle spöa honom, vilket jag gjorde i alla fall.

Kommentarer
Postat av: björnen

... har själv ett angenämt problem. Dela ofta min säng med två underbara tjejer. OBS!! inte samtidigt.
I bland med Maja eller min brunögda och alldeleles svarthåriga skönhet frå San Torini i Grekland. Hon heter Kika som nu bott 12 år i sverige.
Föresten Pernilla, hälsa Kanela med barnen :=)

2007-02-04 @ 17:27:22
Postat av: Terrie

Hej, nu är jag hemma igen. Vi ses i morrn. kram

2007-02-04 @ 18:47:30
Postat av: Daniel

Ingen vidare situation som din polare hamnat i. Inte den bästa bruden heller, verkar det som. Ändå framstår det som rena söndagsskolan jämfört vilken soppa som jag satt mig i.
Nädu, Pernilla, vi drar till Rom va? Jag har mejlat påve Bengt och sagt att vi kommer. Bara fotbollen som saknas, men den köper vi där nere.

2007-02-05 @ 16:44:39
Postat av: Klas

Man ska inte slåss och vara arg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback