En halvsnygg utställning

Idag är det utställning på Arbetarbladet. ”Snobbar som Jobbar” heter den och det är fotograferna som ställer ut sina bilder där reportrarna råkat stå i vägen för kameran.
Jon var med flest gånger.
Han säger själv att det beror på att han är så bildskön.
Gustav konstaterade dock att det är fotograferna som är snyggast på redaktionen.
Han syftade mycket på sig själv, men även på andra här sa han.
Eftersom det är fotograferna som står bakom kameran så är det inte många bilder dom är med på. Därför är utställningen bara halvsnygg konstaterade han.

Kommentarer
Postat av: jon

fotograferna! bah
den där Gustav har ett stort ego.
bilderna talar sitt tydliga språk

Postat av: perni...anna

Pernilla är snyggast, ELLER HUR

2007-02-08 @ 17:11:32
Postat av: Pernilla

Tack Britt Mattsson. Ska du ut och rö... lufta snart?

2007-02-08 @ 17:11:55
Postat av: Ville

Huvudsaken bilderna är snygga, kan ni fotografer inte enas om det.

2007-02-08 @ 17:14:27
Postat av: Britt

Pernilla, vaarför blandar du alltid in mej?

2007-02-08 @ 17:14:59
Postat av: Jon

alla vill blanda in britt.
britt är inte bara bra hon är bäst också

2007-02-08 @ 18:56:36
URL: http://valmenig.bilddagboken.se
Postat av: Pernilla

Sluta smöra runt för alla Jon. Du sa skrev ju nyss på tavlan att jag var bäst. Stå för det nu.

2007-02-09 @ 08:30:10
Postat av: Kollega

Det är ett sant nöje att arbeta med Jon , en ung och rök och snusfri man. Duktig och alert.
Pernilla, än är det inte försent för dig heller. Smöra på, och smöra rätt person.
Britt är bra, men kommer att bli bättre.

2007-02-09 @ 09:02:23
Postat av: jon

Jag skrev att alla fotografer var bäst.
Utom Gustav då.
Det står jag för.
Jag visste bara inte att min gunst var så viktig.
Alla fotografer är också bäst.
Bäst på att vara sig själva och på att fotografera.
Förutom Gustav då, som kan odla ett redigt skägg också.

2007-02-09 @ 09:56:23
URL: http://valmenig.bilddagboken.se
Postat av: EgoGurra

Det är ingen hemlighet att fotograferna är snyggast.

Catta. tidningens snyggaste blondin.
Jenny. tidningens snyggaste Sandvikare.
Britt. tidningens snyggaste morsa.
Pernilla. tidningens snyggaste hundägare.
Lars. tidningens snyggaste hårdrockare.
David. tidningens snyggaste ungdom.
Berra. tidningens snyggaste tysk.
Stefan. tidningens snyggaste gamling.
Gustav. tidningens snyggaste utan utbildning.

Och du Jon, jag tycker du är jättegullig i din musch. Men det är fel att du försöker jämnföra dej med oss fotografer.

Men jag tror jag talar för alla fotograferna när jag säger att du snyggast på redigeringen. (av männen i alla fall...). alltid något.

2007-02-09 @ 18:39:54
Postat av: Egot igen.

Haha, det är faktiskt skitskoj Jon. Om du inte tror mej. Sug på detta.
snyGGast. Ser du... GG
Gustav Gräll.

puss

2007-02-09 @ 18:42:29
Postat av: jon

Puss på dig själv gustav.
Kom i ihåg:
"skägg är den fege mannens mustasch"
Jon, redaktionens snyggaste mustaschprydde stockholmare.

2007-02-09 @ 20:53:20
URL: http://valmenig.bilddagboken.se
Postat av: Gustav

Så du menar alltså att jag inte vågar ha en musch?
Jag ska nog odla.
Vi ska allt bli två om den mest välprydda mustaschen... Men du får vänta lite. Jag måste först ha utställning och sådär. Men sen!
Då kan vi gå på stan som Handsome Brothers!
Vi måste starta band och jag får alla brudarna, du har juh redan dam. fan vilken bra idé!!!!

2007-02-09 @ 21:13:23
Postat av: jon

bra gustav, mustasch ska odlas.
då kanske du kan hjälpa mig att få igenom serien "veckans mustasch" på på gång.
Jag tror att lisa börja mjukna något.

2007-02-10 @ 12:31:28
URL: http://valmenig.bildagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback