Melodifestival

Igår plåtade jag Magnus Uggla åt två olika tidningar.
- Du kom ju sist med Johnny Rocker? Är du rädd att komma sist igen? frågade reportern.
- Det är bättre att komma sist än att komma efter fyra sekunder, svarade Magnus.

Jag plåtade även Sanna Nielsen åt två olika tidningar.
Hon visade upp sina kläder på hotellrummet. En stor väska med mycket snyggt i. Idag väntar hon på att det ska dyka upp en lika stor väska till.

Sist plåtade jag Andreas Johnson. Honom plåtade jag bara en gång.
- Du tar mig på en bra dag, sa Andreas.
Jag vet inte riktigt vad han menade med det, men han var glad och snäll och modellade mycket bra framför kameran, så det var väl tur det då.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Exakt hur snygg är Sanna Nielsen i verkligheten?

2007-02-22 @ 18:34:03
Postat av: katarina

men herregud vad du ståt i, flera jobb på en och samma dag! Du vet hur lätt det är att bränna ut sig p. Jag o maria ska fika kl 11 i morgon, ta en dag ledigt och häng på.

Kramar Kattis

Postat av: Pernilla

Ja du Daniel, det är svårt när jag måste vara exakt, men hon är absolut snygg. Dessutom är hon trevlig så då blir det mer plus ändå.

Kattis vi måste ses i veckan.

2007-02-26 @ 10:05:54
Postat av: Sandra D

Andreas är härlig och så trevlig:)

2007-02-26 @ 15:40:13
URL: http://www.stoppstanna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback