Telefontävling

Klockan 7.30 på morgonen i lördags ringde Jimmy Wixtröm.
Han var ute på jobb och fördrev tiden med att ringa runt till dom i sin telefonbok.
- Vilket djur kan inte hoppa? gormade han på en gång när jag svarade.
Först gissade jag på ormen, sedan gissade jag på Gävlebocken och efter det fick jag gissa på vem fan det var som ringde.
- Jag skulle plåta när regeringsplanet landade men dom parkerade ju bakom en hangar så jag fick ingen bild, sa han.
Förut när Jimmy ringde hade han även då någon slags tävling på gång. Då sa han:
- Hur går det med killarna Pernilla? Jag funderar på att skaffa mig en tjej och du är en av sex som gått till slutaudition.
Hoppas han fått någon kroken nu när det är Alla Hjärtans Dag och allt.

Kommentarer
Postat av: Kåta Stina

Jag ääälskar jimmY

2007-02-14 @ 14:16:10
Postat av: rob

Bara 1 av 6? Lite väl dåligt för att vara du. Tycker självklart att du borde ligga högre i rankningen!!! Hoppas att du har/får en trevlig allahjärtansdag med mycket nära å kära!

2007-02-14 @ 15:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback