Britt Britt Britt

Fotografen Britt verkar ha haft en jäkla dag idag.
Hon kom in helt skakig till tidningen efter att nästan ha krockat med ett flygplan på E4an.
-   Planet flög jättelågt mot mig. Jag bromsade och kände att min sista stund var kommen. Jag var säker på att någon av er fotografer skulle komma och plåta när dom sopade ihop resterna av mig.
Nyhetschefen ringde och kollade upp varför planet flög lågt och det kontrollerades tydligen elledningar idag.

Själv åkte jag och plåtade Britts man. Han har hand om en utställning på Konstcentrum.
Det handlar om ljud, bild och text.
Idag var det pressvisning.
En man kom gående genom rummet med en barnvagn och en väska. Han drog en svart luva över huvudet, men det var bara början. På självaste invigningen ska han även knyta fast sig i en tvättlina som är över 100 meter lång.

Britt satt nyligen i telefonen och förhandlade med sin dotter. Britt lovade att skälla ut pappan när hon kom hem, hon lovade även dela ut glass efter maten och hon bönade och bad att dottern skulle lugna ner sig. Nu är Britt ute på ärende. Hon var tvungen att ta sig en nypa frisk luft efter att förhandlingen kraschat.

Kommentarer
Postat av: Bri... nej jag menar Eva-Anna

Britt är bra hon.

2007-01-20 @ 18:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback