Middagen var hotad

Precis när jag var färdig med mina hockeybilder igår ringde chefen.
- Hur långt är det till Iggesund?
- Oj, oj, oj, det är helt otroligt långt. Ja det är så långt så du måste helt enkelt kunna ringa en fotograf på närmare håll.
Ibland vill man helt enkelt vara ledig. Så var det igår.
- Håll dig beredd, uppmanade chefen.
- Jag ska på middag och dricka vin. Skärp till dig nu, hitta någon snabbt, försökte jag.
Middagen var helt fantastisk. Tre olika efterrätter och telefonen var tyst. Bra jobbat chefen!

Kommentarer
Postat av: Terrie

Gud va du jobbar gumman. Vi ses i morgon. Då ska du få en stor grattiskram.

Postat av: Pontus Orre

Ha Ha
Vad kule det var när jag läste detta. Nisse ringde mig igår med och frågade om jag kunde plåta en sak i iggesund. Och det gjorde jag... Men jag fattar inte varför dom ringer mig från söderhamn när det är en grej i iggesund.... det måste ju finnas nån i hudik å ringa... jaja pengar fick man ju iaf...

Mvh Pontus Orre // Söderhamn

2007-01-14 @ 20:14:00
Postat av: Klas

Grattis vännen!

2007-01-15 @ 08:37:10
URL: http://qlasimodo.se
Postat av: kattis

Grattis lilla tant nu är du mycket äldre än mig, igen. Kram Kattis och Lova

2007-01-15 @ 09:21:27
Postat av: Daniel

grattis grattis

2007-01-15 @ 20:43:37
Postat av: Pernilla

Tack för den Terrie!

Bra att du ville jobba Pontus. :o)

Tack Klas och Daniel.

Jag måste väl tacka Kattis och Lova också trots tant-påhoppet.

2007-01-16 @ 22:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback