Livets ord rockar

- Fy fan vilken pondus den där Ulf Ekman har. Han är som Michael Jackson. 5000 pers var där och såg honom, sa fotografen Robert Henriksson idag.
Han var på ett livets ord möte i Uppsala igår. Carola var där också.
- Carola har blivit lite hullig. Hon har ju alltid varit så smal, hon har bara haft lite mycket skinn i ansiktet, fortsatte Robert.
Andra citat från samma kille:
- Men livets ord svänger ju. Jag kände hur högerfoten började stampa.
- Jag har haft sjukt förutfattade meningar om dom där. Det var inte så hysteriskt som jag trodde. Visst var det lite halleluja och händer i luften men det var bara en som knuffades ikull. Hon la sig i princip och sov lite bara.
- Det enda jag tycker är dåligt med det där är att dom måste betala 10% av sin lön till kyrkan. Dom spelade på samvetet och tjatade om att man ska ge mer pengar. "1000 kronor är ingenting för er, men för en indisk är det mycket".
- Nä men visst jag kan tänka mig att gå med där.

Kommentarer
Postat av: Uffe

Robert står nu med på var nya medlemslista. Han kontaktas inom kort. Hoppas han drar in en massa stålars.

2007-07-25 @ 15:54:00
Postat av: Anonym

Nu ska jag be Gud som haver och gå och natta.
Ses imorgon!

2007-07-25 @ 23:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback