Malta

I natt hade grannen fest igen. Två polisbilar skickades dit. Jag smygtittade lite i fönstret. När polisen åkte drog festen igång igen. Jag sov inget vidare.

 

På morgon ringde telefonen tidigt. Jag brukar inte gilla när telefonen gör det, men den här gången var det ett bra samtal.

Chefen ville att jag skulle åka till Malta. Det tyckte jag med. Innan jag riktigt visste vad jag skulle dit och göra hade jag packat ner min bikini.

 

På planet satt jag bredvid en kille som började vifta med sina händer på nåt hip-hopaktigt vis. Han trodde inte att jag såg. Dessutom låtsades han sjunga och han poserade ofta och gjorde coola miner i en spegel. Jag kunde alltså inte sova på planet heller. Jag hade fullt upp att tjuvspana på killen.

Jag försökte gång på gång putta på reportern Camilla så att hon inte skulle missa det roliga, men hon verkade 0 intresserad. 


Kommentarer
Postat av: Catarina

Lyx!

2007-07-14 @ 11:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback