Roddan är här

Rod Stewart är i stan. 

Jag har precis plåtat honom på Stadion.

Gubben är rädd att jag ska trycka upp kalendrar eller T-shirts med honom som motiv.

Det fick jag skriva under på att jag inte tänker.

Jag fick plåta från mitten av planen och var därför tvungen att släpa med mig ett mega objektiv.

Det var tungt och inga parkeringsplatser fanns lediga så långt ögat kunde nå. 

Jag var lite rädd när jag gick tillbaka till bilen, men lyckan var på min sida. 

Idag lyckades inte Stockholms stad få mig.

Jag lurade dom på en p-bot och sitter därför nu och är mycket nöjd. 


Kommentarer
Postat av: Terrie

Du har ett glssigt liv som vanligt! Har du tid med en fika när du är hemma i stan så ringer du. Kram på dig i sommarkylan

2007-07-21 @ 05:02:35
Postat av: Pernilla

Kram på dig med. Jag ringer!

2007-07-21 @ 12:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback