God morgon Britt

Idag jobbar jag på Arbetarbladet.

Läste nyss ett gammalt fredagsbrev som ansvarig utgivare Sven skickat ut till alla anställda på tidningen.

Han skrev om företagsfesten vi hade för ett tag sedan...

 

Efterfesterna lär ha pågått till normal starttid för arbetsdagen eller nåt sånt Och Pernilla W gjorde bort sig, vill Britt Mattsson betona. I bakgrunden finns någon gammal oförrätt som Britt aldrig glömmer.

 

Jag vill bara meddela att jag skötte mig fin fint precis som vanligt.

Britt är grymt nöjd över att hon fått chefen att skriva det där.

Vanligtvis är hon skiträdd för dom.

 

Jag skickade nyss ett sms till henne:

 

Var är du? Frasse är skitförbannad på att du aldrig kommer i tid. Jag försöker lugna ner honom till du kommer in...

 

Britt sprang fram till sitt schema där hemma, sedan kastade hon sig på telefonen för att kolla om det blivit något missförstånd.


Kommentarer
Postat av: Lisa

å vad jag saknar er!!!

2005-07-02 @ 08:49:27
Postat av: David, Jenny, Catharina, Lars, Stefan, Bernd.

Vi brukar också rycka in och täcka för Brittan.

2007-06-05 @ 17:30:06
Postat av: Britt

Slut på friden. Nu är hon tillbaka. Jag hade glömt bort att det var så här du var. Faktiskt hade jag bestämt mig för att överraska dig på jobbet idag med hembakta bullar o världens godaste tårta, ja jag hade t o m köpt en present till dig. Men nu får det vara,

2007-06-05 @ 20:41:44
Postat av: Pernilla

Britt du skulle väl jobba idag?
Dom pratade om dig på morgonmötet.
Mattias satte sig först två stolar från chefen.
Igår hade du tydligen skällt på honom för att han tog din plats... Platsen tätt intill chefen.

2007-06-08 @ 09:31:56
Postat av: Britt

Vet du, om dej pratas det om på stan. Jag träffade en tjej igår som tyckte att du var jättetjafsig.
Hon förstod att det kunde bli rätt jobbigt för mej.
Du som är så snäll och rar Britt, sa hon,

2007-06-08 @ 20:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback