Sashas hälsning till Leif Boork

Sasha ringde igår igen.

-         Jag hörde att Brynäs har problem att dra folk till matcherna. Du kan väl ringa Leif Boorken och säga att jag kan komma dit och hjälpa till.

Journalister googlar ofta sig själva. Nu hoppas jag att Leif Boork gör lika, för då ser han ju att Sasha vill komma dit. Han kan komma redan imorgon lördag faktiskt.

Jag törs nämligen inte ringa upp Leif efter mitt löp där han höll upp sitt fuck off finger. Han sköt upp glasögonen på det viset. Men allt är nog ändå frid och fröjd eftersom jag håller på Brynäs. Hoppas dom vinner imorgon, med eller utan Sasha.


Kommentarer
Postat av: Bittan

Du har ju ingen större hänsyn till dina kollegor, varför skulle du då ha det till Boork?

2007-03-09 @ 10:59:52
Postat av: Pernilla

Du är alltid lika rar du Bittan.

2007-03-09 @ 15:48:47
Postat av: Ulf

Om det inte var så långt till Läkerol Arena skulle jag se varenda match. Men jag hejar så gott det går framför tv:n.

/Smålänningen som inte gillar HV.

2007-03-09 @ 23:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback