Bröllopet blev av

Brudgummen stod och trampade framme vid altaret.
20 minuter för sent gled bruden in. Hon hade tack och lov inte lagt ner projektet.
Allt var vackert. Dom var i kyrkan nära Harpsund.

Jag har varit där förut. Då visade Anitra runt ministrarnas fruar och såg lite skräckslagen ut när jag och reportern dök upp. Men vi var försiktiga så senare fick vi godkända nickningar och leenden av henne. Jag fick fina bilder. När alla ministrar stod på trappan och fotograferna ropade "Expressen här, kan ni titta hitåt". "DN här, kolla på mig" kunde jag stå lugn och nöjd. Men då blev Göran Persson lite orolig.
"Var är Aftonbladet då?"

Bröllopsfesten var på ett slott i närheten. Maten var fantastisk och ostronen vi fick var döda. Det är dom inte alltid fick jag lära mig. Dom brukar tydligen rycka till när man häller citron på dom. Hjärtlöst.

Hjärtlös är då inte bruden. Jag har bott ett halvår tillsammans med henne på Gotland när vi pluggade foto där.
Innan jag visste vem jag skulle bo med satt jag i matsalen och tittade ut på alla som gick förbi. Hon ser snäll ut, henne vill jag bo med, tänkte jag när jag fick syn på henne.
Konstigt nog så var det faktiskt henne som jag skulle dela boende med och hon var verkligen så snäll som hon såg ut. Brudgummen har haft en jäkla tur.

Kommentarer
Postat av: Terrie

Var det nu du skulle ha silverklännning? Du måste berätta hur det gick i så fall. Var du snyggare än bruden?

2007-05-07 @ 21:43:19
Postat av: Pernilla

Jo det gick bra med klänningen. Jag köpte den som kostade. Mamma fick sy om den lite bara.
Jag var inte snyggare än bruden. Hon var verkligen jättesnygg.
Kul att se dig idag förresten... i ca tre sekunder. Vi måste ses utanför jobbet.

2007-05-07 @ 21:48:44
Postat av: Terrie

JA det måste vi!

2007-05-08 @ 15:02:16
Postat av: Kusin U

Hörde av mamma att klänningen var fin, hon hade sett den hemma hos Lillemor.

2007-05-09 @ 12:23:37
Postat av: no 1

hörde att p var finast

2007-05-09 @ 16:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback