Sverigedemokrat

Det var lite nervöst att jobba igår. Jag plåtade en Sverigedemokrat och jag var inte helt säker på om han visste varför han skulle vara med i tidningen.
Anledningen är nämligen att han har skulder över 100 000 kr och att han slagit sin flickvän.
Han guidade mig rätt via mobilen och tyckte att vi skulle ta bilderna nere vid vattnet eftersom det är så fint där.
- Ja det blir fina bilder till en jävla skittext, sa han och skrattade.
Bilderna blev helt ok. Texten vet jag ingenting om.

Kommentarer
Postat av: Terrie

Kom nu ihåg: Söndag klockan tio. sharp

2007-05-11 @ 19:05:21
Postat av: Pernilla

Yes

2007-05-11 @ 20:52:31
Postat av: MsTibbs

Hur fick du honom att gå med på att ta bilder? Frågade han inte varför? :o

Postat av: Fred

Skit är skit, även om bilden är fin. Du sänker dig själv när du plåtar skräpmänniskor Pernilla!

2007-05-13 @ 08:30:58
Postat av: Klas

Det säger en del om intelligensen när man, inte bara ställer upp och poserar, utan dessutom själv guidar dit fotografen när man ska få mediaspö. :)

2007-05-14 @ 13:27:04
URL: http://bloggbefriad.nu
Postat av: Pernilla

MS Tibbs... han visste tydligen redan vad det handlade om. Han ställde upp i alla fall.

2007-05-15 @ 16:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback