15 Januari = En stor dag

I januari fyller jag 30 år. Alla frågar om jag har ångest, men jag förstår inte vad dom pratar om. Jag har sett fram emot det länge nu.

På tavlan inne på Arbetarbladet har jag till och med skrivit upp det så att ingen ska missa min stora dag som förövrigt är den 15 januari.

15/1 fyller Pernilla Wahlman 30!!! står det där.
Till min fasa såg jag att någon (troligen Britt) skrivit dit mer text.

Det står ungefär såhär:
Jag vill inte ha någon uppvaktning, jag har redan allt jag önskar.

Det är alltså skitsnack. Jag önskar mig all uppvaktning. Så börja spara till presenter redan nu. Slösa inte hela lönen på julen, för jag vill ha många fina och dyra presenter.

Chefredaktören Kennet Lutti till exempel har skrivit upp i sin kalender när jag fyller. Han har lovat att köpa en present för 500 kronor. Det kan ni alla ta som ett riktmärke.

Kommentarer
Postat av: joma

Det där med att man redan har allt har jag aldrig förstått mig på, om man nu får något man redan har så är det ju bara att tacksamt ta emot en nyare version, och slänga den gamla, eller ge bort den till mindre bemedlade. T.ex. till den som så fräckt kladdade på din vänliga påminnelse.

2007-11-14 @ 15:05:01
Postat av: David

Kool blogg. Skulle du möjligen vara intresserad av att tjäna extra pengar på den genom annonsering? Tveka inte att höra av dig eller kolla in vår sida!

Postat av: britt

Jag hade tänkt ge dig av min kärlek, respekt o omtanke o såna grejjer. Men det räknas tydligen inte. Tydligen ska det kosta pengar. Är det kanske t o m
som så att ju dyrare man ger, desto bättre kompis blir man till dej?

2007-11-15 @ 13:38:36
Postat av: Folkilsk

Av mig ska du få en årsprenumeration på utskuren biff.

2007-11-15 @ 15:31:43
Postat av: Lars Wettergren

Välkommen in i gänget Pernilla. Om du behöver rullstol kontakta oss så får du personlig hjälp.


Lars Wettergren ordförande i PRO

Postat av: det tänker jag inte berätta. Vem det här är postat av. Alltså.

Raring. Man blir inte lycklig av grejer.

2007-11-19 @ 15:39:05
Postat av: Pernilla

Jo ibland så.

2007-11-20 @ 13:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback