Fredagsfika

Arbetarbladets fredagsfika börjar klockan 15.00.

Det vet alla som jobbar i Gävle.

Sandvikenredaktionen däremot har ingen förståelse för att fotograferna ibland har väldigt bråttom.

Ta förra fredagen som ett exempel. Marie åkte till Högbo tillsammans med fotografen Håkan.

Där presenterade idrottsprofilerna Magnus Hedman, Niklas Wikegård och Roberto Vacchi sitt nya samarbete. De ska fungera som inspiratörer och hålla föredrag för grupper som kommer dit.

Marie tyckte det var ett mycket trevligt jobb. Magnus var jättetrevlig och Roberto skrev autograf åt hennes man som gillar cykling. Hon gick runt och trivdes. Fotografen Håkan däremot blev lite stressad och tittade ofta på klockan. Det var ju trots allt fredag och klockan närmade sig tre.


Kommentarer
Postat av: Håka fotograf

Fattar ingenting....????????
Presskonferensen var kl 13.00 jag tyckte den var trevlig den var slut 13.45...
Hade god tid på mig om det var så att jag skulle till fredagsfikat.
För mig är fredagsfikat inte viktigt som för vissa andra.
Håkan fotografen

2007-11-24 @ 15:29:28
Postat av: fikahatare

Skriver du om fika igen så ......

Kolegorna

Postat av: Anställd

Kaffetåren med tillhörande dopp på fredagar är ett uppskattat inslag i vardagslunken för flertalet av dom anstälda. Vi brukar säga: underskatta inte glädjen att uppskatta.

2007-11-25 @ 13:20:27
Postat av: Pernilla

Nej den som gillar fika mest är troligen jag. Är man en gottegris så är man.

2007-11-30 @ 19:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback