Pernilla - Om grisarna själva får välja

Inför Bonde söker fru bodde jag över hos bonden Karl Petter.
Det var jag och Stureplansbrudarna Olivia och Helena på Aftonbladet.
Jag skulle plåta dem när de levde bondeliv. Ungefär som Simple life med Paris och Nicole.
Olivia och Helena skulle mata grisarna och jag tänkte ta fina bilder inne i stian. Men se det gick inte så bra. Grisarna ville bara vara med mig. De flockades i en cirkel och klättrade på varandra för att få komma fram och nosa och nafsa på mina ben. Jag kände mig som en superstjärna där i svinstian.
När vi bytte plats för att grisarna skulle hamna vid Stureplanstjejerna, gjorde nassarna lika. De ville helt enkelt vara med mig.
Det var roligt till en liten gris klippte tag i senan bakom mitt knä.

Kommentarer
Postat av: Klas

Grisen var väl sugen på bacon...

2007-11-08 @ 13:38:12
Postat av: Linda

Grisar är livsfarliga, speciellt de från USA, jag har sett otaliga filmer där jänkarna slänger sina lik till grisarna för att sopa igen sina spår *rys*

Det kanske var en amerikagris som nöp dig?

Postat av: Mattias Sjöberg

De kanske trodde du var mamma-suggan?

Närå, de kände nog din trygghet och harmoni i stället för Stureplansbrudarnas flaxiga utstrålning.

2007-11-09 @ 11:38:05
Postat av: Sandra

Karl Petter är söt ;)

2007-11-09 @ 14:03:02
Postat av: Britt

Det kanske var en mansgris??

2007-11-13 @ 09:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback