Lasse Sandlin går i pension

Lasse Sandlin messade mig för några veckor sedan.
Han skrev att han ska gå i pension.
Det är hur illa som helst.
Han är grymt bra att jobba med.
Han skriver bra, han är rolig och han har ett stort hjärta.
På vintern brukar jag hämta honom vid hans hotell i Sandviken, så åker vi och tittar på SAIK bandy tillsammans. Det blir hemskt sorgligt om jag inte får göra någon bandymatch med honom i vinter.
Han kan väl åtminstone frilansa lite då och då? Han måste väl inte sluta helt bara för att han inte går till jobbet varje dag?

Kommentarer
Postat av: björnen

... sorgligt men sant. En hel hoper med gamla Aftonbladetjournalister går, som du säger, i avtalspension fr.o.m. Januari -08. Lasse är den enda journalisten som frågat om han kan ev. få skjuts till den arenan som vi ska bevaka. Bl.a. tog han tåget till Uppsala och där vi bevakade SM-finalen i bandy. Lasse fick skjuts av mig, efter segerbanketten, tillbaka till huvudstaden.
PS: Pernilla glöm inte receptet


//Björn

2007-10-31 @ 18:26:43
Postat av: Folkilsk

Då får man hoppas att en del sopor på Aftonblaskan också tar och går i avtalspension så kanske det kan bli lite ordning på torpet. Till att börja med kan det där golvmongot Wennerholm göra sorti. Det skulle vara ett lyft.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback