Sporthelg

Fredag: Högbos skidspår invigdes. Pressen bjöds på middag. Efterrättsbordet var enormt. Vasaloppsgeneralen Rolf Hammar tipsade mig att jag skulle gå bakom honom. På så vis skulle det inte se ut som om jag tagit så mycket efterrätter, eftersom han troligen skulle ta mer.

Lördag: Tyvärr förlorade Brynäs mot HV. Synd. Speciellt med tanke på att jag tog en jättefin bild på Micke Linds mål och den kom ju inte alls till någon nytta nu.

Söndag: Gefle förlorade mot Djurgården. Det var såklart också synd. Djurgårdsklacken skrek ordentligt. Gävleklacken var rätt tyst. Nu verkar ju Gävles största fan Kostas ha lugnat ner sig också. Man hör aldrig den gapande greken numera. Varför skriker han inte längre?

Kommentarer
Postat av: Terrie

Han såg mina verk på EDGE igår. Det tog musten ur han :)

2007-10-07 @ 22:51:44
Postat av: Pernilla

Jag vill också se.

2007-10-08 @ 20:20:49
Postat av: Sasse

Han går inte på matcherna längre, han har bytt lag. håller på SIF där hans son spelar..

2007-10-09 @ 00:58:32
Postat av: joma

Kostas?? var det den personen som höll igång för hur länge sen som helst? kommer ihåg en skrikhals för typ 20 år sedan när man bodde i G och gick på strömvallen.

2007-10-09 @ 07:22:49
Postat av: Pernilla

Ja joma jag antar att det var han.

2007-10-09 @ 20:42:45
Postat av: jon

Kostas son blev ju petad från laget.
Då tyckte Kostas att det fick vara nog.
Han har även, enligt ryktet, fått sparken som ansvarig för bollkallarna för att han skällde för mycket på dem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback